بررسی استایل فرمال مردانه
نوشته شده توسط : BMtips

استایل رسمی من استایل

 

همواره آقایان در جلسات و میهمانی های رسمی با تیپ و استایل یکسان اما جذابی حضور پیدا میکنند.حضور در جلسات رسمی چارچوب ها وقوانین سختگیرانه ای دارد که تخطی از آن‎ها میتوانند به ضرر یک شرکت یا سازمان تمام شود . این قوانین حاصل دانش استایلیست های مطرح صنعت مد و تجربه مدیران و بیزینس من های موفق در سراسر جهان است . آنها به خوبی میدانند که ظاهر و لباس یک مدیر تا چه اندازه بر روی شرکت های رقیب و شرکای آنها تاثیر میگذارد . آن‏ها میدانند که یک پوشش رسمی کامل و بدون نقص نشانه قدرت و برتری است . استایل رسمی نشان دهنده شخصیت و اندیشه والای یک فرد در جایگاه رسمی مدیریت است . موفقیت  و رشد یک سازمان به اهداف و برنامه ریزی مدیر و همت کارکنان آن بستگی دارد . از ویژگی های یک مدیر توانا شخصیت کاریزماتیک است که ارتباط تنگاتنگی با پوشش وی دارد.

حضور در جلسات رسمی قوانین خاصی دارد . هردو طرف مذاکره خواهان بروز برتری و قدرت برای رسیدن به اهداف خود هستند ؛ و از همه امکانات برای رسیدن به اهداف خود استفاده میکنند.

یکی از اصول تاثیرگذاری برروی طرف مقابل رفتار کاریزماتیک و یک استایل عالی و کامل است که نشانه شکوه، قدرت و برتری است . ویژگی برتر مدیران و شخصیت های برجسته داشتن یک استایل و تیپ رسمی بسیار زیبا و برازنده است .همه این موارد در گرو رعایت نکاتی است که بهره مندی از آنها بر جذابیت یک پوشش رسمی می‎افزاید.در ادامه به بررسی یک استایل رسمی برای حضور در جلسات و میهمانی های رسمی ‎می‎پردازیم .

 

تیپ رسمی مردانه من استایل

کت و شلوار؛اولین و آخرین انتخاب

تنها انتخاب برای جلسات رسمی و میهمانی ها کت و شلوار است . هرپوششی غیر از این لباس نشانه عدم رسمیت جلسه و اهمیت کم مذاکرات می‎باشد . کت وشلوار جلسات رسمی فقط در دو رنگ مشکی و سرمه ای است که باید ساده ، خوش دوخت ، کاملا اندازه و برازنده باشد.

اولویت اصلی در انتخاب رنگ کت وشلوار مشکی با پیراهن سفید است . در انتخاب کت وشلوار سرمه ای امکان ست کردن با پیراهن آبی آسمانی و سفید وجود دارد .

کت های دو دکمه و تک دکمه از رسمیت بیشتری برخوردارند و هنگام نشستن باید دکمه ها باید باز باشند . همچنین در حالت ایستاده ، برخواستن برای دست دادن و خوش‎آمدگویی ، ترک میهمانی و صرف نوشیدنی باید دکمه بالا در کت دو دکمه باز باشند. همواره بستن دکمه در کت تک دکمه کار اشتباهی است

چه کت و شلواری را انتخاب کنیم؟

استفاده از کت های دو چاک به کت های تک چاک به علت زیبایی بیشتر ،پوشاندن چربی پهلوها و البته به روز بودن اولویت دارد .

لازم است که در طراحی و دوخت کت شلوار های رسمی از پارچه های کاملا ساده استفاده شود . طرح های مورد تایید برای جلسات و میهمانی های رسمی ،خطوط راه راه و بسیار ظریف است که واضح وآشکار نباشند . استفاده از کت های چهار خانه به هیچ عنوان توصیه نمی‎شود .همچنین پوشیدن کت های تک و اسپرت مناسب جلسات رسمی نیست و نشان از عدم حرفه ای بودن دارد.

در انتخاب کت وشلوار باید لباس مناسب با شخصیت استفاده شود . پارچه کت و شلوار از کیفیت خوبی بهره مند باشد . قبل از خرید کت وشلوار حتما باید لباس پرو شود و وضعیت آن در حالت ایستاده و نشسته و راه رفتن باید بررسی شود

کت و شلوار باید قالب تن باشد وسرشانه های کت کاملا بر روی شانه ها قرار بگیرد.

دکمه ها باید هم راستای سطح بدن باشند و هنگام بسته شدن در قسمت شکم یا قفسه سینه برآمدگی نداشته باشند و پس از بسته شدن بدون فشردگی باشند

در جیب کت و شلوار نباید چیزی قرار داد زیرا جیب ها حالت تزیینی دارند

لینک های مفید:

خرید لباس مردانه

فروشگاه آنلاین لباس

آکسسوری ها : ظریف و زیبا

پوشیدن آکسسوری های مردانه مناسب بالباس رسمی مانند کراوات ، پوشت و ساعت باید با توجه به جلسه یا میهمانی استفاده شود . هر کدام از این آکسسوری ها معنای متفاوتی دارند . استفاده از هیچ کدام از این آکسسوری ها به اندازه ساعت ضروری و لازم نیست .ساعت نشانه وقت شناسی و اهمیت به زمان است . باید دارای صفحه ای بزرگ و ساده و مینیمال باشد

استفاده از دکمه های سرآستین به جذابیت و ظرافت استایل مردانه می‎افزاید و نشانه شکوه و وقار است.

کراوات جزو جدانشدنی استایل رسمی آقایان است .کراوات باید از جنس ابریشم بوده و در مقایسه با رنگ پیراهن باید تیره تر باشد . بسیاری از دولت مردان و سیاستمداران در استفاده از کراوات از رنگ پرچم کشور خود بهره میبرند ؛ اما دیگر افراد در استفاده از کراوات باید از رنگ های شاد مانند قرمز، بنفش و سرمه ای استفاده کنند . به همراه کراوات میتوان از پوشت ست با آن استفاده کرد که جلوه ای زیبا و بی نظیر و هماهنگ  به بالا تنه اضافه میکند .

کمربند نیز باید ساده چرمی و باسگکی ساده تزیین شده باشد.

کفش ها؛ براق و ساده

رسمی ترین کفش‏ها ، کفش های آکسفورد هستندکه فقط با کت وشلوار رسمی استفاده میشوند .رنگ هایمورد تائید برای استفاده از کفش های آکسفورد رنگ مشکی ،قهوه ای تیره و سرمه ای است . لازم است که در استفاده از این کفش ها از جوراب مشکی استفاده شود .

جالب است بخوانید  چگونه افراد چاق لباس مناسب برای خود انتخاب کنند؟  

عطر؛ جذاب و تاثیرگذار

عطر یکی از تاثیرگذارترین مولفه ها درجلسات رسمی هستند که نشان دهنده یک شخصیت یونیک ،جذاب و پر ابهت است . در جلسات و میهمانی های رسمی از عطر های گرم و شیرین واسپرت استفاده نمیشود زیرا در بلند مدت باعث سردرد و خستگی میشود.

در جلسات رسمی از عطرهایی استفاده میشود که ادوپرفیوم  بوده و ماندگاری بالا و پخش بوی مناسبی داشته باشند و رایحه آن باعث انرژی گرفتن دیگران شود . همچنین داشتن قدرت مذاکره بالا و فن بیان بسیارقوی میتواند در پیشبرد اهداف بسیار موثر باشد

در جلسات کاری و رسمی داشتن یک خودنویس و روان نویس عالی در تکمیل استایل رسمی مردانه بسیار مهم است. در امضای قراردادها لازم است که از یک روان نویس با کیفیت و زیبا و رسمی استفاده شود .





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: